kan inte tjata nog

Vid det här laget har ni nog märkt att jag är en sann slav under balansens ledord. Jag älskar balans. Eller ja, jag älskar tanken på balans, för jag är nog i ärlighetens namn rätt dålig på att hålla den själv. Det slår lätt över åt det ena eller det andra hållet. Men bara att vara medveten om det känns som ett steg i rätt riktning. Så när jag hittade den här bilden på instagram kändes det så himla självklart. Och det är något jag tror att vi lätt glömmer bort i strävan mot den perfekta livsstil, nu vad det är? Att vi inte alltid lever på det som klassas som nyttigt och att vi inte alltid har tid och energi till att vara på gymmet minst en gång om dagen. Och så är det. Både huvudet och kroppen behöver få vila ibland, och så ska det vara. Vi måste bara komma ihåg det lite oftare. 
 
 
 
 

Kommentera här: