att längta

Jag tror någonstans att längtan är sunt. Ibland suger det verkligen, men jag tror att det är vad som håller igång oss. Och jag tjatar ju på er att ni inte ska vänta med saker, som att man inte ska vänta med saker till helgen utan försöka göra roliga och härliga saker även på vardagarna. Och det står jag fortfarande fast vid. Men sedan finns det ju saker vi inte kan påverka och som vi ändå längtar efter. Och idag längtar jag efter sommar, sol, jordgubbar, utlandsresor och träning. 
 
Vad längtar ni efter idag?
 
 

Kommentarer:

1 Mikaela :

Jag håller med dig om att längta är sunt och det är en otroligt härlig känsla. Även om man bör lägga fokusen på nuet så blir ju längtan och den härliga känslan även en del av här och nu.

2 Mikaela :

Jag håller med dig om att längta är sunt och det är en otroligt härlig känsla. Även om man bör lägga fokusen på nuet så blir ju längtan och den härliga känslan även en del av här och nu.

Kommentera här: