the kind of fall we just love

Det finns få saker jag älskar så mycket som hösten. Och både jag och Julia är lika taggade när det kommer till höster. Kan nog har att göra med att vi båda är ambitiösa små drömmare som gillar att planera, längta och ta tag i saker. Vad älskar ni mest med hösten? Och självklart är det ju inte alla som har hösten som favoritårstid, men kan vi inte hjälpas åt att nämna något vi älskar med den ändå? Jag punktar upp några saker här och så fyller vi på listan gemensamt? Det kan självfallet vara samma eller något helt annat!
 
  • Kläderna. Det är aldrig så kul med kläder som när höstmodet kommer igång
  • Te. Jag har svårt att dricka varmt när det är varmt ute och har längtat halva sommaren efter att få dricka en massa te igen.
  • Känslan av nystart. Det känns alltid som att hösten kommer med en chans till förändring. Personligen tycker jag hösten är mer nystart än nyår. 
  • Luften. Jag älskar höstluften. Den är krispig och sval och känns helt underbar. Dessutom doftar den fantastiskt. 
Bilder via Google. 
 
 

Kommentera här: