frisk luft

Idag provade jag något som jag velat prova väldigt länge, men helt enkelt inte tagit mig tid till: långfärdsskridskor. Och det var något av det roligaste jag gjort. Jag har alltid älskat att åka skridskor, men att göra det i öppen natur var bland det härligaste. Och det var härligt trots att det inte var den bästa isen, mulet och till och från regnigt. Att jag dessutom vinglade, stakade, gled ner i sprickor och förmodligen såg rätt så rejält klumpig ut gjorde ju inte upplevelsen smidigare, men det var helt fantastiskt!
 
Att jag nu är helt slut är lika härligt det. Jag är trött i hela kroppen, har frisk luft i lungorna och är så himla glad att hela jag sprudlar. Det är något speciellt med att få träna utomhus, och dessutom i en sån här aktivitet. Det är garanterat något jag vill göra om - många gånger! Och till er som inte testat, gör det om ni får möjligheten! Ni behöver inte vara bra på det, det behöver inte gå fort och ni kanske ramlar, men det är verkligen en himla härlig aktivitet! Så det är mitt lilla tisdagstips till er!
 
 
Som ni kan se är det långt ifrån det mest smidiga eller graciösa som gjorts, men jag hade minst lika kul för det! Aktiviteten i kombination med några vänner, frisk luft och mäktig natur är helt fantastiskt svårslaget!
 
 

 
 
 
 
 
 

 
 
 
 

Kommentera här: